BORSA
BIST 100 14.274,02 %0,10
Altın 6.123,96 ₺/gr %1,57
Bitcoin $59.977 %1,25
Dolar 46,63 ₺ %0,12
Euro 53,15 ₺ %0,15
Sterlin 61,63 ₺ %0,06
Gümüş 88,96 ₺/gr %2,64
Ethereum $1.575,87 %1,04
İsviçre Frangı 57,62 ₺ %0,21
Kanada Doları 32,86 ₺ %0,17
Avustralya Doları 32,18 ₺ %0,03
Japon Yeni 0,00 ₺ %0,00
Suudi Riyali 12,42 ₺ %0,22
BAE Dirhemi 12,70 ₺ %0,10
Rus Rublesi 0,59 ₺ %3,95
Çin Yuanı 6,86 ₺ %0,10
ŞANLIURFA 36°C 6.123,96 ₺/gr 46,63 ₺ 53,15 ₺
Anasayfa Makaledetay
BERİVAN BERİVAN ÇEVİK YAVUZTÜRK
26.06.2026 13:51 · 285 · 11

Epstein Hollywood ve Liderleri Nasıl Esir Aldı?

Yorumlar11

Epstein Hollywood ve Liderleri Nasıl Esir Aldı?


Bildiğimiz üzere Hollywood yıldızları ve dünyayı yöneten liderler belli bir statüye ve makama kolay kolay gelmiyor. Peki ama nasıl olurda bu kadar sürede milyonların gözünde yıldız olup çok zengin oldular?


Siyonistler tarafından kurulan tuzak Epstein adasında kızların ve bebeklerin bulunduğu özel olarak hazırlanmış ve cinsel istismarın olduğu ve karanlık ilişkilerin döndüğü vahşet dolu bir ada hazırlanıyor. Burada daha çok pedofili, sübyancıların arzuladığı şekilde bebeklere ve küçük çocuklara karşı cinsel dürtünün ve arzunun döndüğü bir adadır. 


Aslında bugün Hollywood yıldızı ve dünya liderleri dediğimiz önemli kişilere bir nevi eğer bizimle olmasanız sizi dünya starı yapmayız diyerek epsteini rahatlıkla kabul ettirdiler. Gizli kameraların yerleştiği, özel odaların yapıldığı ve yeri geldiğinde şantaj olarak kullanılmak için düzenlenen 20 belki daha fazla yıldır yapılan vahşet dolu bir olay! 

Bebek ve insan eti yemede henüz mahkemeye sunulmuş somut bir delil yoktur. Birçok dünya liderleri ve dünya yıldızları isimleri listede yer alıyor.


Epstein nedir, kimdir? Jeffrey Epstein. 1953 Yahudi kökenli, Amerika'da yaşayan bir adam. Matematikte oldukça zeki olduğu bildiriliyor.

Herkesin aklındaki tek soru... Neden 2026'da dünya gündemine tekrar oturdu, şimdiye kadar neden dosyalar aralanmadı, ünlüler bu olayı bildikleri halde neden göz yumdu? 

Trump Ortadoğu'ya savaş gemilerini gönderdiği zamanlarda Epstein olayı patladı. Çünkü İsrail oraya gemilerin göndermesini istemiyordu. O gemiler İran için oraya gelmedi, İsrail’in aleyhine oraya geldi. Siyonizm, artık bu yola gelmeyip nasıl olsa Trump bizden tarafa geçmeyecek diyerek Epstein dosyalarını Amerika mahkemesine ve kamuoyuna verdiler böylelikle dosyalar patladı.

Trump, Ortadoğu’ya o savaş gemilerini gönderdi diye, Filistin’e zulüm yapmak malum kişilerin işine gelmedi. Aslında burada İsrail İran’ı korumaya almıyor tam tersi bir kereden büyük Ortadoğu savaşının olmasını istiyor, nükleer altyapısının tamamen yok etmek istiyor ama böyle Donald Trump'un işine gelmiyor çünkü Trump savaşın hakimiyetini eline almak istiyor, istediği zaman İsrail’in değil de Amerika’nın savaşı başlatmasını istiyor.


Savaşı ben kontrol ederim, İsrail tek başına saldırmaz gibi hakimiyetler İsrail’in elini zayıflatıyor. Yani Amerika İran’ı korumuyor ama İsrail’e de "istediğin gibi vur" demiyor. İşte bunun için İsrail’in aleyhine o savaş gemileri İran’a gitti. Kısacası İsrail’in işine ve hesabına gelmiyor. ABD’nin İsrail’in yanında olmaması, İsrail’i oyalaması gibi huzursuzluklar siyonist İsrail tarafından Epstein dosyaları patlıyor. Adaya koydukları kameralar ve ses cihazlarında ne var ne yok birçoğu ABD mahkemesine verildi.


Peki ama İsrail tek başına İran’a saldırırsa ne olur?

İran karşılık verir ve sadece İsrail değil de birçok ABD üsleri, petrol yolları hedef olur. Kısaca olay tek cephelik savaş olmaz, bölgesel yangın çıkar. ABD tamda bundan korkuyor... Dünya ekonomisi sarsılır, petrol fırlar, savaş büyüyüp kontrol elden gider... Kısacası İsrail bu durumda kazanırsa dünya kaybeder bende kaybederim düşüncesi ve gerçeği var ABD de. İsrail’i de tamamen serbest bırakmak istemez, İran’ı da fazla kışkırtmak istemez. 

İsrail savaş, İran kontrol istiyor. ABD gemi gönderiyor ama "vur" demiyor. Haliyle İsrail buna kızıyor.


Doğalgazın ana yurdu Ortadoğu’dur. Enerjinin kalbidir. Enerjinin olduğu yerde dünya döner. Geçiş yolu, boru hatları, ticaret buradan yani Ortadoğu’dan geçer. Bundan dolayıdır ki herkes bu topraklarla ilgileniyor.


Ortadoğu neden zayıftır sorusu akıllara gelen ilk soru. Kaynağın çok olduğu yerde devlet zayıf olur, halk bölünür, dıştan güçler rahatlıkla oynar, savaş hep vardır, huzur yoktur, zayıf olanın toprağı hep işgal altında kalır.


Tekrar Epstein olayına gelecek olursak siyonist İsrail tarafında düzenlenmiş bir alçaklıktır. Cinsel istismarın olduğu, karanlık ve gizli işlerin döndüğü bu adada dünyada birçok ünlü lider isimleri de yer aldı. Zamanı geldi ve siyonist devlet bunu liderlere şantaj ve çıkarları için kullanmak istedi ve dosyalar Amerika mahkemesine sunuldu.


Toparlamak gerekirse bizler dünya liderlerine güvenmeyip kimlere güveneceğiz. Dünyada kimlerle yan yana yaşıyoruz, İktidardakiler topluma ahlak dersi verenler değil miydi, ülkeyi yöneten örnek liderler değil miydi? Epstein’in aşağılık sistemi ve tüm bunlar tesadüf olamaz. Hepsi planlı, programlı, örtülü ve korunaklı maalesef. Çocukların bedenleri üzerinde kurulan bu kirli düzen, sadece kişisel değilmiş, iktidar ilişkileriyle ayakta tutulan bir suç unsuru ve düzenlenmiş sistemidir.

Soruyorum herkese, eğer yönetenler bu pisliğin içindeyse, biz kime bakarak doğruyu, adaleti, insanlığı öğreneceğiz?


Pekiiii bu suçlara göz yuman pislikler mi masum yoksa gerçeği dile getirenler mi tehlikeli?

Epstein olayında şunu anladım... Gücü olanlar korunuyor, parası olanlar temize çıkıyor.

Son olarak şunları eklemek isterim, keşke gündeme bir an oturan olaylar kısa süreli popüler olmayıp uzun süre kalsaydı da belki suç unsuru teşkilliği açısında korku oluşur ve onca katliamlar, zulümler, cinsel istismarlar, savaşlar, cinayetler olmazdı.

Bir Anne ve Kadın yazar olarak derin bir üzüntü içinde olsak da gerek kalemimizle, gerek duruşumuzla, gerek varlığımızla ses olmalıyız diye düşünüyorum ve başta Çocuklar ve Kadınlar olmak üzere tüm insanların huzur ve refah için yaşayacağı bir dünya diliyorum...



Bu Yazıyı Puanla

5/5 (7 oy)

Yorumlar (11)

Beg Ali 3 saat önce
Başarılar dilerim, yazı duygu yoğunluğu olan ve vahşilerin gerçek yüzünü ortaya seren bir yazı olmjş
Tahir polatkan 5 saat önce
Ulusal gündem ulusan konu ve yerinde tespitler başarılı bir yazı urfabulteni ailesini ve sizleri tebrik ediyorum
Arif 5 saat önce
Seçilen konunun güncel olmasından dolayı sizleri tebrik ediyorum, kaleminize sağlık 🙏
Fatma 6 saat önce
Yazı duygu yüklü ve bir o kadar anlamlı başarılı buldum, ilk yazı ve tam not aldı bende
Abdulsamet Yıldız 6 saat önce
Başarılı bir yazı baştan sona kalite yolunuz açık olsun
Yusuf Aslan 7 saat önce
Yazıda da belirttiğiniz gibi İran a saldırmalarından belliydi pisliklerini ört pas etmek istediler ama beceremediler İran kolay lokma değil. Başarılar dilerim gerçekleri tüm detaylarıyla aktarmışsınız
Ferhat Kan 8 saat önce
Yahudiler çok nefrettiğğm bir ırktır yazı da beğendim bilgilerle dolu gerçekci bir yazı başarılar dilerim
Halil Açmaz 8 saat önce
Yahudiler dünyanın başına bela olmuş gebermediler bir türlü yazı yüreklere dokunuyor
Mehmet Veysi kara 8 saat önce
kaleminize ve emeğinize sağlık Küresel ölçekteki en karanlık ve karmaşık ağlardan biri olan Epstein dosyasını magazinel sığlığa düşmeden sosyo-politik boyutlarıyla ve nesnel bir analitik yaklaşımla ele almışsınız Güç, sermaye ve nüfuz ilişkilerinin insan onurunu ve küresel adaleti nasıl tehdit edebileceğini gözler önüne seren bu nitelikli çalışmanızdan ötürü tebrik ediyorum başarılar
Kenan Şahin 8 saat önce
Trump bu yüzden İran’a saldırdı. Kaleminze dilinize sağlık güzel bir yazı
Erman şahin 8 saat önce
Emeğinize ve kaleminize sağlık

Yorum Yaz

Yorumunuz moderatör onayından sonra yayınlanacaktır.

0/1000
Güvenlik Kodu